Oluşturucu Bilgisi
Görüntüle


Andreea Fpe
Abone Ol
Oluşturulma: 06/04/2025 20:41


Bilgi
Görüntüle


Oluşturulma: 06/04/2025 20:41
Cosmo is angry because Ștefan take the band.
Cosmo:Ștefan kiff me the band now!Ștefan:LOL!Andreea:Ștefan!Kiff Cosmo the band now!Ștefan:no!Hahahahahah!
YorumlarView
💙Emma_Uana💙
This îs me and Andreea at roblox! WE ARE BEST FRIENDS!
07/11
💙Emma_Uana💙
Stefan is soo buly😔
07/11