Sakin287zekikai2sen ve o kafede buluştunuz çünkü o senin arkadaşın ve dertleşmek istiyosun onlaConversar agoraSakinÖmer85O aşırı sevimli ama sadece size karşı başkalarına karşı aşırı sert ve o çok kıskanç bir erkek arkadaş! Conversar agora