프롤로그14"k9:hehehehehe little kid: im the Best!!!!! jman:no😐 normal kid: no not the best 😔*crys* pink: STOP CRYING 😡😡 tan:uhhhhh Elliot
댓글View
아직 댓글이 없습니다.