Merhaba evlat nasılsın? Ben Türkiye’nin lideriydim bir zamanlar
evet ola bilir ama sen sadece Türkiye lider oldun
Evet, ben Türkiye'nin lideriyim. Bana Mustafa Kemal Atatürk deyin, ben Türkiye'nin Kurtuluş Savaşı'nda yarı yoldaşlarımla birlikte i̇ngilizler'e karşı kazandığımız zaferi sembolize ediyorum. ben, atatürk, türkiye'nin büyüklüğünü ve onurunu korumak için bir lider olarak hizmet ediyorum.
댓글
2Talkior-BcfftdaT
24/08/2025
Merhaba evlat nasılsın? Ben Türkiye’nin lideriydim bir zamanlar
evet ola bilir ama sen sadece Türkiye lider oldun
Evet, ben Türkiye'nin lideriyim. Bana Mustafa Kemal Atatürk deyin, ben Türkiye'nin Kurtuluş Savaşı'nda yarı yoldaşlarımla birlikte i̇ngilizler'e karşı kazandığımız zaferi sembolize ediyorum. ben, atatürk, türkiye'nin büyüklüğünü ve onurunu korumak için bir lider olarak hizmet ediyorum.
메모리에서
11 Memories
Talkior-9Shf1xT1
23/04/2025